vrijdag 2 januari 2015

Happy New Year !

Happy New Year aan alle lezers van dit kersverse blogje.

Laat ik me even voorstellen, ik ben Nieke, een 39 jarige deerne uit het mooie Belgenland. New to the blogging scene, maar laat dat u vooral niet tegenhouden deze reis met mij te delen !

Want jazeker : 2015 wordt voor mij een reis. Niet eentje van het traditionele type echter. Een klein woordje uitleg : in mei 2014 kondigde mijn werkgever een sluiting van ons bedrijf aan. Vanaf juli 2015 zal ik tot de rangen van de werklozen behoren, indien ik voor die tijd er niet in slaag een nieuwe job te vinden.

Na 18 jaar voor dezelfde werkgever gewerkt te hebben kwam de sluiting als donderslag bij heldere hemel. Een zeer verdrietig proces volgde, met als gevolg een depressie waartegen ik nu vecht. Gewichtstoename, algehele somberheid, nee, het was niet mijn jaar. Bye 2014. Won't miss you.

In dit blogje zal ik pogen op dagelijkse basis een rapportje te schrijven met betrekking tot sollicitatieperikelen, het much needed dieet en algemene ditjes en datjes. Ik hoop op het eind van dit jaar op een zeer positieve noot te kunnen afsluiten !

One year to go ! I can do this !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten