zondag 4 januari 2015

Minous

Op uitnodiging van mijn zus en haar dochter Lynne heb ik vandaag genoten van het toneelstuk Minoes (gebaseerd op basis van het boek van Annie M.G. Schmidt). Mijn zus was van mening dat de 'katse' voorstelling bij mij wel in de smaak zou vallen. Alhoewel het een toneelstuk voor kinderen is, heb ik er toch danig van genoten !

De 'katse (niet kattige werd ons met nadruk uitgelegd) maniertjes van poezebeesten werden prachtig geïmiteerd, de katten zelf zagen er erg lief uit, het decor was prachtig.

All in all not a bad way to spend a Sunday.

Verder heb ik met mijn zus nog een fijn gesprek gevoerd met betrekking tot mijn wens om meer sociaal gericht werk te doen. Wij hebben het nog kort gehad over omscholingsmogelijkheden, wat mij wel een fijn plan lijkt. Verpleegkunde zou hier mijn voorkeur wegdragen.

Natuurlijk is het nog veel te vroeg om al definitieve beslissingen te maken, maar het is fijn om dit bij op mijn optielijst te plaatsen.

Als afsluiter voor dit weekend, een kleine impressie van Minoes. Een aanrader voor kleine en niet zo kleine kinderen !

Video Minoes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten