vrijdag 2 januari 2015

Wie ben ik ...

Na de zeer 'korte' voorstelling van gisteren neem ik vandaag even de tijd u van een iets uitgebreidere karakterschets van mijzelf te voorzien.

Het is absoluut niet overdreven om mezelf tot een 'Crazy Cat Lady' uit te roepen. Ik ben vele jaren trotse poezenmoeder geweest van 2 prachtige rosse katertjes. Jammer genoeg is Suffie op 16 juni overleden op 18 jarige leeftijd. Had ik u al verteld dat 2014 niet mijn jaar was ?

Enfin, zijn poezelige broertje loopt hier nog rond. Ofwel : slaapt hier constant. Op 20 maart zal ons potdoof oudje 19 kaarsjes uitblazen.

Verder ben ik gezegend met een zeer sportieve man. Kinderen heb ik niet, dus u kan zich verwachten aan veel poezenpraat.

Bij mijn huidig bedrijf (waar ik dus half dit jaar opstap) werk ik als commercieel administratief bediende. Werk dat ik jaren met veel plezier en liefde uitgevoerd heb. Ik heb mij altijd heel erg geïdentificeerd met mijn werk, wat natuurlijk het nieuws van de sluiting des te droeviger maakt. Maar ja, zoals ze zeggen hier in België : 'ander en beter' dan maar.

Op 21 december 2015 zal ik de kaap van 40 jaar bereiken... 2015 wordt dus op alle fronten een overgangsjaar. Het initiële plan was om mijn 40ste verjaardag in Disneyland Parijs door te brengen. Moest ik echter geen werk vinden zullen we het 'feestje' toch iets bescheidener moeten vieren ! Laat ons hopen dat Disney toch nog een optie is !

Mijn doelen voor dit jaar zijn in een notendop :

1. de 10 vers geaccumuleerde kilootjes terug zenden naar waar ze vandaan gekomen zijn.
2. mental wellness.
3. een nieuwe fijne job vinden - eentje die liefst maatschappelijk gezien ook nog nut heeft.

Vanaf maandag begin ik actief te solliciteren. Ik ben erg benieuwd !

Om deze entry af te sluiten even nog een fotootje van mijn pluisballen. Scooby links, Suffie (RIP) rechts.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten